< تو

ツ בنیاے مטּ

عاشقانه ها

صبح شده تو خوابیدی

 

...............کنار من.................

 

و من نفسهایت را میشمارم

 

تورا بو میکنم ....

 

من تورا نفس میکشم

 

هیچ دلیلی برای امروز نیست

 

..........جز...........

 

 ♥♥♥ تو ♥♥♥

 

 

به هرکسی میرسی میگوید

 

ادم فقط یک بار عاشق میشود

 

دروغ است.......

 

تو باور نکن...........

 

مثلا خود من هرروز دوباره

 

عاشقت میشوم

 

 

گاهی شعر سراغم را میگیرد

 

گاهی یاد تو

 

فرقی نمیکند

 

هردوختم میشود

 

به

 

مهربانی صدای تو..............

 



نظرات شما عزیزان:

every body
ساعت23:23---24 ارديبهشت 1394


سار سار
ساعت23:08---24 ارديبهشت 1394
ای جااااااااااان

محسن
ساعت23:06---24 ارديبهشت 1394
خخخخخ
چه رومانتیک
پیر شین به پای هم
پاسخ:مرسییییییی داداشم


jo jo
ساعت23:03---24 ارديبهشت 1394
Ooooooooh yes

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






tags:
پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394برچسب:, | 12:30 | ÿ¤$®ª |

Shik Them